Eurocon 2011

Programomslag till årets Eurocon!

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johan
    Maj 10, 2011 @ 07:12:19

    Åh, snyggt. Roligt att se.

    //JJ

    Svara

  2. rymdolov
    Maj 10, 2011 @ 07:39:49

    Mycket snyggt!

    Svara

  3. Bellis
    Maj 10, 2011 @ 10:56:53

    Hallo, Lisa!

    Elegant! Vrålsnyggt!

    Och dessutom kom den här bloggen som en total överraskning för mig. När jag fick se länken som Johan Jönsson lagt ut på en e-postlista – en länk där det stod ”woolrim” – studsade jag till och mycket riktigt, det är du.

    Jag bokmärker din blogg.

    Kram och kör hårt,
    Bellis

    Svara

    • LWS
      Maj 10, 2011 @ 11:22:06

      Hej!

      Tack! Roligt att du gillar!

      Hoppas allt är fint med dig, det var ju evigheter sen vi hördes! Vad pysslar du med nuförtiden?

      Kram!
      -Lisa

      Svara

      • Bellis
        Maj 11, 2011 @ 22:35:39

        Hallo igen, Lisa!

        Ja, evigheter sedan var det. Det var ju år 2000, när jag just lärt mig använda internet (!), som vi hade våra e-brevväxlingar med maratonlånga brev. Alltså, elva år sedan. Mycket har hänt, en del av det omvälvande. Allt jag kan inte skriva om här, förstås, och det inte bara beroende på platsbristen.

        Fast jag kan i alla fall säga här att det som hänt inte varit så omvälvande att jag ser ut som avatarbilden, för så mycket har jag inte förändrats. Den föreställer är en rollfigur i TV-serien The Prisoner.

        Fast för att berätta om mycket annat skulle jag nog behöva en e-postadress. Om du vill får du gärna skicka mig en sådan hit:

        anders.bellis snabel-a gmail.com

        (Skriver så för att inte spamrobotar ska hitta min e-postadress här på bloggen.)

        Kram och kör hårt!

        Bellis

      • Bellis
        Maj 11, 2011 @ 22:37:34

        Jag borde korrekturläsa mina blogginlägg när jag har suttit och raderat felskrivningar och kastat om ord!

        Kram och kör hårt,
        Bellis

  4. John-Henri
    Maj 10, 2011 @ 11:04:18

    Annorlunda och stilsäkert. Jag är imponerad. Hurra!

    Svara

  5. Trackback: Skrytbart: Lisa Sjöblom « En udda verklighet

Kommentera

© Lisa Sjöblom 2010

Allt innehåll på sidan är upphovsrättsskyddat och får ej spridas.
